Keresés ebben a blogban

2012. október 11., csütörtök

Nyertünk!! :-))

Nemrégiben csodálatos dolog történt velünk.
A nyáron beadtam egy pályázatot, amire a Tv-ben hívták fel a figyelmet. Nem igen nézünk Tv-t, így biztosan nem véletlenül kapcsoltunk épp akkor, épp oda...:-)
Beadtam, aztán megfeledkeztem róla. Aztán kb. 3 hete kaptam egy emailt, hogy gratulálunk, egyike vagyunk a nyerteseknek. Ill. a kislányom, mivel táplálékallergiásoknak lehetett pályázni, és a Majomkenyér.hu indította.  Nagyon kedvesek voltak, mert megkérzeték fel tudunk-e menni Budára a díjátadóra. Kértem 1-2 nap gondolkodási, számolási időt, mert hát az utiköltség elég sok innen. Legalábbis számunkra... De megbeszéltünk a párommal, menjük el, a többit megoldjuk valahogy. Megoldottuk, és mentük október 8-án.
Az ünnepségen megvendégelték a gyerekeket, meg persze minket is. Sütöttek sütit, és a felajánló cégek kóstolót is tartottak. A lányom nagyon élvezte. Végre nyugodtan ehetett, nem kellett neki külön vinni, mint mindig ha megyünk valahová. És ez volt az egyik ok, amiért felmentük. Mert olyanok közt lehetett, mint Ő. Na, és persze megkaptuk az ajándékokat is. Rengeteg ajándékot, amit ezúton is tiszta szívből köszönünk a felajánlóknak! És köszönet a Majomkenyér.hu-nak is a lehetőségért, és a törődésért! Azt ajánlom, aki táplálékallergiával küzd, kukkantson be hozzájuk, hiszen remek dolgokat írnak, olyanok, akik értenek is hozzá. Ja, és most épp biciklire lehet pályázni, szóval hajrá Mindenki! :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése