Keresés ebben a blogban

2012. október 11., csütörtök

GM keksz rizslisztből

A minap a lánykám nagyon evett volna valami édeset. Néha csokit is kapnak a gyerekeim, vagy 1-1 nyalókát, de jobban szeretem a házi készítésű dolgokat. Pár hónapja találtam ezt a receptet, azóta többször sütöttem már. Nagyon egyszerű, olcsó és finom .
Én most fahéjjal csináltam, de lehet kakaóval, citrommal.......
A recept innen származik: http://www.nosalty.hu/recept/fuszeres-korongok-rizslisztbol

Hozzávalók 4 főre:

10 dkg rizsliszt
5 dkg porcukor
késhegynyi szódabikarbóna
csipet só
1 mk mézeskalács fűszerkeverék vagy őrölt fahéj, szegfűszeg, szerecsendió
1 citrom reszelt héja
3 ek víz
5 dkg vaj/ Rama

 

Elkészítés:

Minden száraz hozzávalót, fűszert összekeverünk. Olyan fűszerrel, amit szeretünk. Én most fahéjasan készítettem...

Hozzáadjuk a vajat, a vizet, és összeállítjuk a tésztát.
Keksznyomóval formákat nyomunk a kivajazott tepsibe, majd 180 fokon addig sütjük, míg kicsit elkezdenek barnulni.
Az eredmény finom,  ropogós, sokáig tárolható gluténmentes keksz.

Jó étvágyat hozzá!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése